Veelgestelde vragen

 

 

 

 

 

Vragen?

 

Mogelijk heb je na het lezen van mijn site nog vragen. Hieronder zijn er een aantal beantwoord.
Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem via het contactformulier!

Waarom zou ik een Virtual Assistant inschakelen?

Een Virtual Assistant kan jouw extra paar handen zijn. De VA kan de werkzaamheden overnemen, waar jij niet aan toe komt. Maar ook waar je misschien geen zin in hebt en daardoor steeds had uitgesteld. Zo blijft er tijd en focus over voor jouw core business. Of meer vrije tijd, wat ook wel zo fijn is.

Een Virtueel Assistent is toch heel duur?

Natuurlijk zijn er kosten verbonden aan de diensten van een Virtual Assistant. Maar wellicht kan ik de werkzaamheden sneller en efficiënter uitvoeren, dan dat jij als ondernemer alles zelf moet uitvogelen. Daarnaast komt er tijd vrij, die voor directe omzet gebruikt kan worden.

Ik vind het lastig om in te schatten hoeveel assistentie ik nodig heb?

Dat is logisch. Vaak begint het met overdragen van een paar standaardwerkzaamheden. Als de samenwerking goed bevalt, kan dit bijgesteld worden. Het is heel goed mogelijk om te starten met een paar uur per maand. Het aantal uren kan altijd in overleg bijgesteld worden, zowel naar boven als naar beneden.

Ik zie geen vaste werktijden op de website staan?

Doordat ik veel werkzaamheden kan inplannen op momenten die mij goed uitkomen, hanteer ik geen vaste werktijden. Het kan voorkomen dat ik ’s avonds of in het weekend doorwerk. Daarnaast heb ik een parttime baan, waardoor ik niet altijd beschikbaar ben. De beschikbaarheid is altijd bespreekbaar bij een opdracht.

Hoe kan ik het beste contact opnemen?

Doordat ik soms beperkt beschikbaar ben, is het handigste om een WhatsAppje of mailtje te sturen of het contactformulier te gebruiken. Dan bel ik terug wanneer ik in de gelegenheid ben en kunnen we even rustig praten.