Werkwijze

 

 

 

 

 

 

 

Werkwijze

 

Hoe komt de samenwerking met mij als Virtueel Assistent tot stand?

Wanneer je gebruik wilt maken van mijn diensten, neem ik contact op voor een intake. Dit kan per telefoon, Skype / Whatsapp videobellen, maar ook via e-mail. Het doel hiervan is de opdracht te bespreken, we bekijken wat de wensen zijn en wat hiervoor nodig is. Op basis hiervan maak ik een offerte op maat.

Na akkoord voor de offerte, stel ik een opdrachtovereenkomst op (volgens modelovereenkomst Wet DBA). De gemaakte afspraken worden samengevat en het plan van aanpak uitgestippeld. Ook ontvang je de factuur voor de aanbetaling, de eerste maand of 40% van de overeengekomen projectprijs. 

 

Samenwerking

De samenwerking kan op basis van een project of “structureel” plaatsvinden. Bij een samenwerking op projectbasis wordt een duidelijk einde van het project aangegeven. Een  structurele samenwerking gaat door tot wederopzegging, waarbij een bepaald aantal uren per week of maand wordt afgesproken. Deze uren kunnen flexibel worden ingezet met mogelijkheid tot bijstelling gedurende de opdracht.

Het is ook mogelijk om mij prepaid in te zetten, hiervoor wordt een korting berekend. De prepaid strippenkaarten kunnen ingezet worden voor extra ondersteuning of als kennismaking met mijn diensten. Een prepaid kaart met “VA-tegoed” blijft 3 maanden geldig en is er al vanaf 4 uur.

 

Tarief en betaling

Het basis uurtarief voor mijn virtuele diensten is €65,- excl. BTW.
Abonnementen en pakketten voor een prijs op maat behoren tot de mogelijkheden.

Facturering geschiedt op maandelijkse basis. VA-tegoed wordt vooraf betaald.

 

Voor alles geldt dat wij vooraf duidelijke afspraken maken en gedurende de samenwerking regelmatig contact hebben. En mocht de ondersteuning niet meer nodig zijn, dan hanteer ik een opzegtermijn van 1 maand.